onsdag 3 juni 2009

Vill ni ha ett riktigt gott skratt?

Jag vet inte hur det är med andra? Men när jag är riktigt pank - det är då jag köper trisslotter, börjar drömma, lämnar in tips och trav. Jag skriver slogans i mystiska tävlingar också - vinner sällan. Men en gång vann jag en fin röd liten bil i en tävling i Elle. Så jag kanske har uppnått min kvot i slogantävlingar? Annars tycker jag ofta att det är konstiga slogans som vinner - men jag kanske bara är avundsjuk?
Just nu väntar jag på att inhösta flera vinster. Och min vän K. hoppas på snickarhjälp i en tävling om värsta byggmissen - det måste ni läsa om här - och rösta gärna K. under rubriken "Sidenmatt, levande, tåligt och lättskött" - logga in och få er ett gott skratt!
http://www.villahjalpen.se/tavling/

1 kommentar:

Annika Estassy sa...

Lycka till med slogantävlingarna! Och alla lotter och tips/travkuponger. Och kanske även en liten skatteåterbäring så småningom?