torsdag 5 november 2009

En vampyr att flyga med i vindlande hastighet


Annica skriver om att New Moon har premiär hon letar biljetter till sina tonåringar. Den ska jag se när jag kommer hem, inte vet jag om det är tonårsgenen i mig som tar över. Jag kanske avslöjar mer om mig än jag borde när jag erkänner att jag slukade Twilight-böckerna - men det är klart man vill ha en vampyr som Edward i sitt liv... dom är ju dock sällsynta i sin sköna blekhet och sin vidunderliga visdom... och sin förmåga att flyga. Jag är som Bella, min vampyr må kunna läsa allas tankar, men aldrig mina. Och jag flyger gärna med honom i vindlande hastighet.

1 kommentar:

Johanna Wistrand sa...

Jag längtar efter att se den!
Eftersom jag även gillar serien True Blood undrar jag om jag har ett intresse för vampyrer...Men jag tror snarare att det är berättelserna som griper tag, och myterna inom oss som väcks när man läser dessa moderna sagor.