lördag 12 juni 2010

Milton och hans cirkus

Stilla dagar på ön med Milton och hans cirkus!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh vilka underbara bilder på Milton! Jag kan känna denna stillhet som inträder när man är tillsammans med sitt barnbarn - världen stannar -
ditt inlägg i torsdags Ett moln av kärlek, väckte också så mycket känslor inom mig. Kände igen det du beskriver. Trots att jag var så otroligt lycklig grät jag en stillsam gråt när jag kom hem. Tillförsikt-oro, glädje-vemod- KÄRLEK som överväldigar.
Inte lönt att försöka förstå eller analysera, bara tacksam över undret med ljuvliga änglabarn.
Patricia Tudor Sandahl skriver om att få barnbarn i Den tredje åldern. Merete Mazzarella skriver roligt om sin roll som farmor i När vi spelade Afrikas stjärna.
Stor kram till dig Eva från Kerstin

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Kerstin, så fint du skriver! Nu måste jag läsa om Den tredje åldern med barnbarns-perspektivet i åtanke, det minns jag inte att hon skrev, antagligen för att barnbarn då var något abstrakt för mig. Nu ska jag läsa om. Nu när jag lever i Milton-tid.

Kim M Kimselius sa...

Så njutbara bilder. Längtar efter att mitt hus ska fyllas av barnens röster och skratt. Kram Kim

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Kim, snart är ditt hus fullt som på dina fina sommarbilder på bloggen!

Kim M Kimselius sa...

Ja och jag längtar verkligen... Kram Kim

Jenny L sa...

Gulle-Milton! Måste vara underbart att ha honom på ön.

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jenny, det är ett privilegium att se hans utveckling från dag till dag!