tisdag 13 juli 2010

Kom och mingla med oss!

Är du i Östersund den 24 juli? Kom och mingla med oss då!
Kom och mingla och träffa författarna Annica Wennström och Eva Swedenmark. De berättar mer om Kärlek och käk - en annorlunda kokbok som ges ut på Förlag 404.
Hör dem berätta om maten och om familjen i romanerna bakom kokboken. Deras böcker utspelar sig i Östersund och kallas "Bärserien": Smultron och svek, Vinbär och vemod, Hallon och hat och Lingon och lust.
Alla hjärtligt välkomna till en trevlig bok-eftermiddag! Tilltugg - med recept ur boken förstås - finns att provsmaka.

3 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Lycka till! Signera gärna ett ex (av boken då, inte av någons ex...) som jag får köpa! :)

Kim M Kimselius sa...

Önskar jag var där så jag kunde komma. Ha en jättefin dag! Hoppas det kommer många till ert mingel. Älskar omslaget! Precis som jag älskar omslagen till dina andra böcker. Kram Kim

Granne med potatisodlaren sa...

Där hade jag velat vara. Lycka till.