tisdag 21 september 2010

Jag är glad över min Beautiful Blogger-utmärkelse

Tack snälla Ivana på Bokmania som gett mig utmärkelsen Beautiful Blogger. Jag är så stolt över Ivanas motivering till varför hon nominerar min blogg:

"Eva Swedenmarks Värld för att det är en blogg som inte bara handlar om läsning och skrivande utan påminner mig också om de viktiga sakerna i livet. Evas inlägg doftar kärlek och ödmjukhet."


När man får en Beautiful Blogger award ska man:
♦ kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade ens blogg
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om sig själv
Jag har berättat om mig själv tidigare så det gör jag inte nu och jag funderar litet till på vilka av mina fantastiska bloggvänner jag vill ge utmärkelsen. Det är så många kloka underbara röster bland bloggarna.

Inga kommentarer: