måndag 24 januari 2011

Det här är en blogg som jag så varmt vill rekommendera till alla!

Kan jag inte få rekommendera min favoritblogg? Ta en stund och läs Kristoffer Leandoers stillsamma, ibland vredgade, alltid insiktsfulla kommentarer på bloggen Paris ligger inte i Hanoi.
Idag skriver han här: http://prousthuset.blogspot.com/2011/01/thich-nhat-hanh.html om den vietnamesiske munken Thich Nhat Hanh som är en mycket klok människa. Han får inte komma tillbaka till Vietnam men driver Plum Village i Frankrike och sprider därifrån sina budskap. Läs mer om honom hos Kristoffer...  och läs hans blogg. Ni blir lite klokare! Klicka in er nu!

4 kommentarer:

Granne med potatisodlaren sa...

Tack för ditt tips. Jag har besökt den fina bloggen då och då. Den gillar jag verkligen.

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Du skulle nog gilla hans kloka bok Mask också, kanske har du redan läst den?

Kim M Kimselius sa...

Följer hans blogg och tycker mycket om den! Kram Kim

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag har sett att du kommenterar ibland Kim! Visst är han klok och kunnig!