fredag 4 juli 2014

Evabritts passionerade Sommar

Jag har inte lyssnat så flitigt på Sommar i sommar. Jag märker det på min ö också, det var bryggsamtalet tidigare, dagens sommarpratare. Som skulle utvärderas. Nu lyssnar alla lite närsomhelst, för övrigt blir det inte så många bryggsamtal när det bara regnar och är grått.

Men i kväll i alla fall, jag är i stan, i värmen.
Lyssnar på Evabritt Strandbergs passionerade underbara positiva Sommar..Hon bjuder på sig själv på ett så generöst sätt sätt. Inget gnäll utan stora passioner. Glimtar ur hennes spännande yrkesliv och så bra musik!

Passa på att lyssna innan musiken försvinner, om du inte redan lyssnat.
Evabritt Strandberg. Foto: Mattias Ahlm/Sveriges Radio
Evabritt Strandberg. Foto: Mattias Ahlm/Sveriges Radio

2 kommentarer:

Marina sa...

Det är ju både för- och nackdelar med att lyssna när man vill. Jag får alla automatiskt nedladdade via podcast och kan alltså lyssna precis när jag vill, men jag missar ju musiken...

Enn Kokk sa...

Jag har också lyssnat på henne, även skrivit om programmet, och tyckte att det var ett mycket hörvärt program.