fredag 12 september 2014

Syskonkärlek - det tycker jag om

Barrndomsbild, Eva och Peter
Och här är nutidens små syskon.

Mysfredag idag hela dan ... På förmiddagen kom bästa barnbarnen och deras gulliga mamma.
Milton stannade kvar hos mig. Han tyckte att han skulle sova här.

Sedan kom dotter/faster Ellen och hängde med oss och vi fikade i trädgården utanför vårt hus.
Efter en stund till kom dotter/faster Elin också.

Älskar att hänga med barn och barnbarn. Vi leker, pratar, äter, myser.
Igår hittade jag en bild av mig själv och min lillebror, gullig eller hur om än lite suddig?

3 kommentarer:

Anna/notonmusic sa...

Syskon - livets längsta relation, sa någon för ett tag sen och det tyckte jag var tänkvärt. Så kan det verkligen bli! Har fem syskon själv och mina egna har fått tre syskon:-)

maggisvarldgmail.com sa...

Underbara Bilder…Har själv en bror, men önskar jag hade fler syskon…gärna en syster!
Som du mår jag bra när jag får vara med mina barn och barnbarn…syskonkärlek, kusinkärlek, en viktig och bra grund i livet.

Marina sa...

Visst är en syskonrelation speciell och något att vara rädd om.