måndag 16 oktober 2017

Paris Passion - en roman för alla åldrar

Caféskrivande, det gillar jag. Just nu avnjuter jag en god frukost på Bakverket och skriver lite. Det är många funderingar nu i mitt huvud när min nya roman Paris Passion går till tryck och snart utkommer.
Det är inte en roman i kategorin mappie-lit. Så kallade vi de två böckerna jag skrivit om De fyras gäng. Om ni inte börjar leva gör jag slut och Se upp med vad du önskar.
Båda är utgivna på Ordberoende förlag som är ett fint uppstickarförlag som fokuserar på böcker  skrivna av kvinnor, böcker som tar kvinnors liv på allvar och speglar det ur alla dess olika aspekter, i olika åldrar.
Paris Passion kan läsas i precis alla åldrar!

På bilden är jag inte i Paris och inte på Bakverket utan nyligen på Korsika, en favoritö!

2 kommentarer:

maggisvarldgmail.com sa...

Ser fram emot att få läsa din nya bok! Är det du som lagt ut fransk musik på Spotify? Fick en länk på iphonen!
Kram

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag har två franska listor på Spotify
En som heter Paris Passion som jag också har med i boken, musiken jag lyssnade på medan jag skrev!