måndag 11 december 2017

Mina nya ljudböcker om kärlek utan ålder

Jag har skrivit en ny ljudboksserie för Word Audio.
Del 1: Själen har inga rynkor, ligger redan på Storytel, i morgon kommer del 2: Kärlek har ingen ålder.
Båda magnifikt inlästa av Katarina Ewerlöf och med fina omslag av Michael Ceken.


Så här presenteras serien på Storytel:


"Ingen har allt, alla har något är en härlig serie kortromaner primärt skrivna för det digitala formatet där författaren Eva Swedenmark än en gång med värme lyckas skildra det faktum att det inte finns något bäst före-datum för att finna - eller återfinna - kärleken. 
Kärlek har ingen ålder är den andra delen och uppföljaren till Själen har inga rynkor där vi lärde känna en brokig skara människor som alla på något sätt kommer i kontakt med secondhandbutiken Syster Yster och vars liv förändrades i både stort och smått!"

Så skriver Storytel. Och vet ni, det var ren lycka att skriva om gänget kring Syster Yster. Jag kände mig lycklig när jag fick skriva varma romaner med tro på vänskap, kärlek och solidaritet mellan människor som kanske blivit kantstötta av livet men inser att det alltid finns en ljusning, en glipa tillbaka in till något som kan kallas lycka.

3 kommentarer:

Olle Broström sa...

Vilka fina titlar. Jag blir nyfiken och kan bara hålla med. Skrev för några år sedan om detta i din blogg. Om att återupptäcka en ungdomsförälskelse som bara fortsätter att växa i dimensioner som jag inte tror skulle vara möjliga utan ett långt livs erfarenheter. Då spelar rynkorna utanpå o inuti liten roll. Viktigast är väl ödmjukheten o glädjen att få uppleva det. Önskar dig en fortsatt fin jul och ett Gott Nytt År.
Olle Broström

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Hej Olle! Kul att höra av dig igen. Så fint du skriver! Jag önskar dig också ett härligt gott nytt år med mycket kärlek1

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Nu skriver jag för fullt på den tredje, Passionen har inga gränser