lördag 2 mars 2013

Osams med Spotify - företag styrt av robotar?

Evas franska favoriterJag är osams med Spotify. Först var det underbart, jag gjorde mina egna listor med gamla franska älsklingslåtar med mera. Men senaste veckorna har Spotify lyckats blanda ihop mitt och dotterns konto. Hur jag än gjort har hennes facebookskonto kopplats till mitt Spotify. När jag äntligen trodde jag lyckats få bukt med detta elände så att mitt namn visades på den Spotifysida jag betalar för - så hade all min musik försvunnit. Den fanns hos dottern. Jag måste prenumerera på min egen musik. Då tröttnade jag och sa upp kontot, avslutade Premium-prenumerationen. Nu får jag väl börja från början igen. Kanske.
Men varför klagar du inte till Spotify, kanske någon undrar? Försök, säger jag bara. Det går inte att få kontakt, de har ett system där man bara bollas omkring mellan samma sidor utan lösning men det finns ingen människa att tala med.
Hallå robotföretaget Spotify, hur skulle det vara med en  möjlighet till MÄNSKLIG kontakt? undrar ilsken fd prenumerant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är fruktansvärt att de inte ens svarar! Så arrogant och otrevligt!
boeuf

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Visst är det märkligt! Jag har sagt upp mitt konto och skrivit fyra mail till dem - inget svar. Spotify bryr sig inte om sina svenska kunder det är tydligt.