onsdag 14 september 2016

Snart är det Bokmässan - och vi är där

Birgitta Backlund och jag har ett seminarium tillsammans på Bokmässan
Hoppas vi ses i Göteborg! Välkommen till vårt seminarium där fina författaren Birgitta Backlund och jag frågas ut av Charlotta von Zweigbergk om "Generationen som aldrig ger upp".

Birgitta och jag är förlagskamrater på Ordberoende förlag - detta lilla pigga uppstickarförlag som nått sådana framgångar med sina böcker som berör. Starka engagerande romaner om viktiga ämnen.
Vi kommer att vara på Bokmässan och det finns gott om tid till signeringar och samtal. Det är väldigt roligt att vara med på Bokmässan när man har en ny bok. Jag ser fram emot att träffa så många vänner som möjligt!

4 kommentarer:

Marina sa...

Lycka till! Min tanke var att göra ett besök på mässan, men nu vet jag inte om det fungerar, men om jag skulle få till det så dyker jag säkert upp hos er!

Tredje året i Hjo sa...

Lycka till på mässan!

Karin sa...

Det blir ett spännande seminarium om generationen som aldrig ger upp! Kul – och lite trist att jag inte kan åka. Du får ta en vända till DELS och Parnass monter också, om du hinner, med alla författarsällskap. Egen scen för sina presentationer.

maggisvarldgmail.com sa...

Nej vi ger aldrig upp! Så roligt att få vara med och med sin egen bok dessutom!! Häftigt och var stolt! KRAM