måndag 18 januari 2010

Vill inte DN ha en seriös debatt om Åsa Beckmans avslöjande artikel?

Vill inte DN ha en seriös debatt om Åsa Beckmans artikel? Det undrar jag efter att ha läst de vansinniga kommentarerna. Har DN ingen moderator som tar bort inlägg som bara förvirrar - jag tror inte att så många av DNs läsare är så okunniga att de blandar ihop Stieg Larsson med Stig Larsson, jag tror det är en massa små gubbgrabbar som inte klarar av diskussionen och i stället saboterar det som kunde vara en debatt med sina ointelligenta kommentarer. Kom igen DN! Rensa. Det är ju pinsamt att tråden förstörs av alla små "skämtare" därute som saknar argument och därför måste skriva idiotinlägg! För mig verkar många av inläggen vara skrivna av samma person. Som sagt: Rensa!

3 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Jag gjorde samma reflektion - varför ha en kommentarfunktion som inte innehåller en enda vettighet? Vad är vitsen? Men får gärna tycka annorlunda men dessa kommentarer är så otroligt korkade.

Evas blogg sa...

Tyvärr så är dessa kommentarer oftast på en mkt låg nivå. De berikar inte artikeln det minsta.

Cecilia N sa...

Vems blogg var det jag läste för inte alls så länge sedan där det ondgjordes över att intelligenta kommentarer modererades bort till förmån för tramsiga?

Annika Bryn tror jag ...