fredag 24 augusti 2012

Drömmarnas budskap till mig

Jag gick på en drömkurs en gång. Vi fick lära oss att de drömmar man kommer ihåg är drömmar vars budskap man är beredd att bearbeta. Jag har varit orolig en lång tid för att jag inte har kommit ihåg några drömmar. Säkert har jag drömt men inget har kommit till ytan när jag vaknat. Är mitt undermedvetna i strejk, har jag frågat mig.
Nu äntligen börjar drömmar komma tillbaka. I natt sov jag så gott och det vimlade av drömslingor i mitt huvud, röster som talar till mig, mest tankespår om intriger
Väldigt ogripbart än, men ändå en hälsning till mig från något slags undermedvetande: 
Det är dags snart!

2 kommentarer:

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Vad det än må vara dags för, hoppas jag att det gör dig lycklig!
Kram E

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

E: Tror att jag försöker hitta en struktur i en ständigt föränderlig vardag :)