tisdag 17 juni 2014

Det surrar och snurrar - hur ska man kunna skriva då?

Tänk er att mikron, mjölkskummaren, datorn, en massa sladdar, routern och så  vidare bara upphör att fungera. Det blev så för mig.

Jag kände mig lamslagen först. Nu har jag ägnat dagar åt att kolla vad som inte fungerar efter branden i mitt elskåp. Ny dator, en massa nytt och det är så trögt att förstå hur man gjort tidigare med en massa sidor till exempel. Måste göra om alla mina bokmärken och minns knappt hur jag gjorde.

Bloggen har jag inte ens orkat tänka på, hur skulle jag kunna formulera något klokt när det bara surrar och snurrar i huvudet? Men snart landar jag. I grönskan förhoppningsvis och då blir det nog bättre igen.

2 kommentarer:

Karin sa...

Elände. Jämrarns vad mycket tid man tappar! En liten tröst i alla fall att din blogg ligger utom räckhåll för onda elattacker!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Men nu verkar jag ju ändå ha fått bloggproblem?
Detta strul tar så mycket av min sommartid!