söndag 14 december 2008

Kort önskelista, Dido, Ane, Stig Lindberg, Taiga





"Det enda jag önskar är snälla barn", var min pappas ständiga svar på vad han önskade i julklapp. Det har jag redan, men mina snälla barn frågar mig varje år om önskelista: "Vad önskar du mamma och svara inte snälla barn."
Vad önskar jag mig? Inte mycket, jag är tillfreds men visst älskar jag att öppna paket på julafton - dock helst utan att samtidigt känna att mina panka nära och kära ruinerar sig. Här några saker jag gärna packar in i paket - och kanske gärna skulle vilja packa upp själv! Ane Bruns och Didos nya skivor. Underlägg till mitt fina teakbord av Stig Lindberg, Ittalas serie Taiga.... sådana saker som förgyller min vardag. En annan gång ska jag berätta om Ellens och mina frukostvanor, då krävs det vackra underlägg!!!

Inga kommentarer: