måndag 10 augusti 2009

Och snart börjar Madonnas show - vi är där

Vi var där förra gången Madonna var i Göteborg, 19 år sedan, döttrarna och jag. Klart vi ser den här konserten också. Innan konserten hällde regnet ner över Göteborg. Men under konserten var luften varm och stämningen intensiv där vi stod på planen så nära scenen vi kände för att tränga oss. Klart vi köpte ståplats för att komma så nära som möjligt och kunna dansa medan vi upplevde konserten. Jag lånade bilden ovan från Ninas Aftonbladet-blogg, när jag kommer hem till Stockholm blir det fler bilder från kvällen med Madonna..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig familjebild, har ni ingen bild från förra konserten? Den vill jag se. MM

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

MM! Jag skulle älska att se en sån bild - men det finns ingen i familjealbumet. Hm... kanske borde forska hos barnafaderns släktingar i Borås där vi var kvällen innan konserten?