fredag 12 mars 2010

Min hemligaste vän har vunnit pris i en essätävling i USA - Skriv Karin, skriv!

Här ska ni få läsa något riktigt roligt!

Why Karin Englund Purposely Procrastinates

Det är en av mina allra käraste vänner som vunnit tredje pris i en essätävling i USA om hur man som författare på det mest effektiva sättet skjuter upp sitt arbete: Procrastinerar. En del av mina vänner vill gärna synas mycket. Karin är en ovanlig hemlig sort som bara vill synas mycket lite så jag vågar absolut inte ha med någon bild av henne. Jag skulle knappt vågat skriva men nu har hon ju vunnit tredje pris i bloggen Procrastinating Writers tävling!
Läs hennes bidrag!
Karin skrev fantastiska artiklar åt mig redan på den tiden jag var redaktör för Morgonbris. När jag var redaktör för Fönstret var hon - förstås - hemlig kolumnist. När vissa av våra politiker/ministrar (s) plötsligt började hålla så myckt bättre och mer spirituella tal än tidigare - vem hade i bakgrunden skrivit talen? Jo Karin förstås! Förlåt Karin! Nu har jag outat dig mer än du vill. Men du är ju så himla bra! Skriv Karin skriv!