fredag 12 oktober 2012

Idag är det bara Milton som gäller

Idag vet ni vad bryr jag mig inte om manus, Nobelgubbar eller någonting sådant. Idag ska nämligen Milton och jag hänga!
Han är här.
Vi laddar för att gå på bio. Madagaskar 3. Han är lite orolig för att det ska vara läskigt men har bestämt att han i så fall sitter i mitt knä.
I kväll vet jag inte riktigt vad vi gör. Föräldrarna har fest.
Vi får väl också ha en liten fest, bara Milton och jag?

Milton arbetar bra, dammsuger energiskt, gör pannkakssmet och tvättar

4 kommentarer:

Marina sa...

Mys på hög nivå!!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

På allra högsta, Marina!

Anonym sa...

Så sött, med dammsugaren i högsta hugg! Det gäller att passa på och njuta så länge de är små och VILL hjälpa till :-)

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Underbart med tvååringar, Helena, allt är äventyr.Vi gick till grovsoprummet igår: "Vilket spännande rum!" sa han. Det tycker i och för sig jag också!