tisdag 25 januari 2011

Bloggare, vill bara att ni ska veta hur glad jag är att ni finns där!

Du som läser min blogg - jag vill bara säga hur glad jag är för det. Det känns så fint och uppmuntrande att ha följare på bloggen och jag följer själv en rad bloggar. Något av det bästa jag vet är när det utvecklas samtal på bloggen, när jag får synpunkter och kommentarer på det jag själv funderar över. Aldrig anade jag, när jag startade bloggen, vilka inspirerande samtal det skulle leda till. Vänskapliga kontakter, uppmuntrande tillrop, tröst!
Bloggen är en livgivande del av min vardag!
En del av er kommenterar, andra kanske bara vill läsa. Jag känner förstås inte er alla, men jag är så glad att ni finns där! Ville bara att ni skulle veta det!

12 kommentarer:

Granne med potatisodlaren sa...

Godmorgon Eva bloggvän. Det är så roligt att följa dina tankar om allt från himmel och jord. Inspiration är vad jag får, när jag följer din blogg.

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Godmorgon fina Eva i norr! Det är en fröjd att varje morgon läsa dina knivskarpa iakttagelser!

Evas blogg sa...

God morgon från Frösön! Jag älskar att titta in hos dig varje morgon, som att hälsa på en vän och se hur hon mår idag.

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Eva, detsamma! Kram från mig.

Annika Estassy sa...

Gillar dig också... :)

Anneli Stålberg sa...

Visst är den underbar, bloggvärlden!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vad bra Annika, och tänk att vi har träffats IRL!!!

Anneli, bloggvärlden är som en sagoskog där det finns så mycket att upptäcka!

Cecilia N sa...

Tack för att du har din blogg! Och att det finns länkar på den så jag även hittar andra läsvärda bloggar.

Tycker om.

Jane Morén sa...

Vad vore livet utan dig Eva:) Jag "fikar" på din blogg varje dag!

Pia sa...

Jag är så glad att Du finns i min bloggosfär Eva!
Kram!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Tack Cecilia för att du tittar in och ofta delar med dig av dina positiva tankar!

Jane, du är en av mina favoritfikakompisar på bloggen, jag är så glad att vi träffats IRL också!

Pia! Jag läser alltid dina inlägg och känner ofta igen mig i dina tankar.

KaosJenny sa...

Detsamma till dig. Det är häftigt med en blogg och att få respons. Och positivt att få dela någon annans tankar. Tack själv Eva. Kram